Re: P4 vs Athlon

Autor: tommygun (tommygun_at_megapolis.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 19:08:36 MET

Zwi napisał:

> Mam do wyboru P4 1.8 i Athlon 1800+ XP.
> Plyty do tego to odpowiednio dla P4 Abit BE7, Abit KD7 dla Athlona.
> Co wybrac ?
> Zawsze bylem przeciwnikiem AMD i kupowalem Intela (od czasow 486)
> Przelamac sie i kupic Athlona a moze jednak Intel ?

 Wydaje mi sie ze lepiej zrobisz pozostajac przy intelu [chyba ze lubisz
nieznane ;-)]. IMO optymalnym wyborem jest wlasnie P4 1.8 lub AXP 1800+,
z taka nadwyzka mhz bedziesz mial spokoj na dlugo, jesli chodzi o
upgrade sprzetu. Sam mam D900 + KT133A i nie zamierzam go zmieniac.

> Nie potrzebuje demona predkosci, 5fps w lewo/prawo w grach 3d mnie nie
> zbawi.

 Dlatego warto zainwestowac w szybki dysk [np.IBM GXP180 Vancouver2] i
wiecej pamieci- wtedy naprawde odczujesz poprawe wydajnosci.

> Wymagam stabilnego systemu. Teraz mam ASUSA P2B-F Cel 700 i pora to zmienic.
> Z Asusem nie mialem nigdy problemow.

Ze swojej strony moge polecic plyty glowne DFI, sa bdb. zaprojektowane i
wykonane, b. stabilne [twierdze ze pod tym wzgledem to absolutny szczyt]
no i maja rozsadna cene. O Asusie nie ma co pisac- wiadomo, ze to hi-end
ale cena tez jest hajendowa :-)

--
Tomek
gg:2753850