Re: Seagate Barakuda iv/v

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 18:05:59 MET

> Popatrz na grupe. Ciagle ktos narzeka, ze dysk IBM mu sie sypnal.:-)))

Co mi da patrznie na grupe - bardzo duzo zalezy od tego jak i przez kogo
dysk jest uzywany. Dodatkowo
awaryjnosc zalezy od tego gdzie sie go kupilo, czy jest noszony, czy
przestrzega sie pewnych regul jak np wyrownanie temperatury dysku z tem
pomieszczenia-czyli niewkladanie schlodzonego dysku do kompa. O dyskach o
ktorych pisalem- wiem jak i przez kogo byly uzywane. Dlatego stwierdzilem ze
sa bezawaryjne.
Co do postow na grupie - nie znam uzytkownikow ktorym padly dyski IBM, nie
wiem w jakich okolicznosciach i dlaczego. Przykro mi -
w kwestii dyskow licza dla mnie tylko sie subiektywne doswiadczenia.
Natomista doswiadczenia innych uzytkownikow dotyczace kart graf, procesorow,
plyt glownych itp sa dla mnie swietnym zrodlem informacji. Tylko na inf o
HDD patrze przez palce.....
Nedd