GIRDER

Autor: VanVorden (tojamarek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 18:36:35 MET

Nie jestem pewien, czy to właściwa grupa ale nic jakoś bardziej mi nie
pasowało.

Mój problem jest nastepujący:

założyłem do kompa IrDA, podpięta pod łącze IR na płycie. Elegancko działa z
telefonem, tak więc w ogóle działa. Pytanie brzmi: jaki powinien zostać
zastosowany plug-in do girdera (igor domaga się wyboru portu COM (1..4), a
to nie jest podłączone pod coma, a w każdym razie nie wynika to menadżera
urządzeń, gdzie występuje po prostu jako urządzenie podczerwieni). Potrafi
ktoś coś doradzić?

Marek