Re: Odpalenie wejścia video na grafie.

Autor: Pink (pink25_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 15:26:31 MET

Użytkownik "Miro" <pulikow_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kupiłem sobie taką arhaiczną kartę Asus V3400 (8 MB RAM) ale z wejściem
> video. I teraz mam pewne problemy z jego uruchomieniem i pobawieniem się
> nim.
> Mianowicie ściągnąłem sterowniki z ASUS.com i wszystko się zainstalowała z
> tym,że podczas odpalenia programu wywala się komunikat: Sprawdź wersję
> stetrowników itd itd (i program się wywala).
> Kombinowałem kombinowałem i nic.
> Czy pomoże ściągnięcie tego wielkiego pliku z ASUS.com (52 MB) i
> zainstalowanie oprogramowania - pytam bo nie mam szybkiego łącza.

> [...]

mam podobna karte asus 3400 ale zdaje się z 16 MB. Swego czasu odpaliłem w
niej wejście i wyjście video w win 98 i 2000. Teraz po perturbacjach
dziejowych uzywam tylko wyjścia - wejścia nie mam skonfigurowanego.
Z tego co pamietam to tez miałem kłopoty z wejściem. Napewno wielkości
programikow których uzywałem były małe (rzedu 3 Mb) i nie były zdaje sie to
programy od Asusa.
Karta przy nagrywaniu sprawdzał sie srednio. Jak dawałem pełny pal to gubiła
klatki. Przy połowie - nie.

Daj mi linka do tego wilkiego programu to może przetestuje...

Pozdrawiam
Pink