Odpalenie wejścia video na grafie.

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 13:27:10 MET

Kupiłem sobie taką arhaiczną kartę Asus V3400 (8 MB RAM) ale z wejściem
video. I teraz mam pewne problemy z jego uruchomieniem i pobawieniem się
nim.
Mianowicie ściągnąłem sterowniki z ASUS.com i wszystko się zainstalowała z
tym,że podczas odpalenia programu wywala się komunikat: Sprawdź wersję
stetrowników itd itd (i program się wywala).
Kombinowałem kombinowałem i nic.
Czy pomoże ściągnięcie tego wielkiego pliku z ASUS.com (52 MB) i
zainstalowanie oprogramowania - pytam bo nie mam szybkiego łącza.

Czy ktoś z Was ma doświadczenia z tą kartą. Jak najlepiej zgrabować obraz z
analogowej kamery i zapisać go w divx?

Mirosław P.
pulikow_at_poczta.onet.pl
pulikow_at_poczta.fm