Re: plyta i845pe -grafika- monitor- obudowa -rada- prosze

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 13:55:19 MET

lukassus wrote:

> witam!

Na wstepie *PW* za czas.

> chce kupic plyte glowna pod pentium4 (533MHz, zintegrowana karta
> dzwiekowa + ewentulanie karta sieciowa, plyna "na lata" tzn. za rok,
> dwa planowany zakup P4 >2,0GHz).

Pffff... :)
Zapomnij o plycie na dwa lata ok 3GHz i raczej koniec.

> co mozecie mi doradzic. chcialbym
> plyte na chipset'cie i845pe, ale nie koniecznie (moze asus, wcale
> nie sa najdrozsze).

Gigabyte na i845pe

> karta graficzna do tego bedzie GeForce4 Ti4200 tylko znowu, nie wiem
> jakiej firmy (od tego zalezy o ile wiem np. ostrosc)

Np MSI, jak masz wiecej kasy to Gainward.

> karta graficzna z AGPx4 czy AGPx8 (ktore lepiej, to zalezy rowniez od
> plyty, co wybrac?)

x4 wystarczy, zreszta i845pe obsluguje x4.

> i do tego na koniec jakis monitor 17" w okolicach 1tys.PLN (jestem
> absolutnie zdezorienotowany, bede pracowal na rozdzielczosci 1024x768
> i chcialbym MINIMUM 85MHz odwiezanie, a najlepiej ok.100MHz,
> doradzano mi samsunga, lg, nec etc.)

Odswiezanie 85Hz to standard. Z monitorow to cos na diamondtronie NEC
FE791 i IIyama HM703UT sa w fajnej cenie.

> i na koniec, w jaka obudowe to wszystko wsadzic?

Najlepiej do dobrej czyli Enlight Chieftec

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"