plyta i845pe -grafika- monitor- obudowa -rada- prosze

Autor: lukassus (fshut_at_o2.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 14:38:34 MET

witam!
chce kupic plyte glowna pod pentium4 (533MHz, zintegrowana karta dzwiekowa +
ewentulanie karta sieciowa, plyna "na lata" tzn. za rok, dwa planowany zakup
P4 >2,0GHz). co mozecie mi doradzic. chcialbym plyte na chipset'cie i845pe,
ale nie koniecznie (moze asus, wcale nie sa najdrozsze).

karta graficzna do tego bedzie GeForce4 Ti4200 tylko znowu, nie wiem jakiej
firmy (od tego zalezy o ile wiem np. ostrosc)
karta graficzna z AGPx4 czy AGPx8 (ktore lepiej, to zalezy rowniez od plyty,
co wybrac?)

i do tego na koniec jakis monitor 17" w okolicach 1tys.PLN (jestem
absolutnie zdezorienotowany, bede pracowal na rozdzielczosci 1024x768 i
chcialbym MINIMUM 85MHz odwiezanie, a najlepiej ok.100MHz, doradzano mi
samsunga, lg, nec etc.)

i na koniec, w jaka obudowe to wszystko wsadzic?
jakie wymiary ma obudowa typu "long"?

dziekuje za uwage i bardzo dziekuje za rade!
pozdrawiam serdecznie
luc

ps. na plyte moge przeznaczyc ok.700PLN
      na karte rowniez ok.700PLN