Re: Kingston-szajs??

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 06:30:57 MET

Użytkownik "Krzysztof" <zajkomi_at_yahoo.com> napisał w wiadomoœci
> Zanim oplujesz firme Kingston, sprawdz co kupiles, bo moze okazac sie, ze
> twoj komp nie trawi tej pamieci.
>
> http://www.valueram.com/resources/datasheets.asp#DDR%20SODIMMs

To moze wiesz, ktore sa lepsze ECC, czy Non-ECC, czy ECC Registered i
miejwiecej jaka jest roznica pomiedzy nimi w cenie? Interesuja mnie glownie
modoly 256 MB 333 MHz, lub ewentualnie 512 MB 333 MHz, albo ta seria HyperX
(bo ma CL2 przy 333 i moze chodzic napewno na 370 a to mi w zupelnosci
wystarczy). I ktore beda poprawnie wspoldzialaly z plyta GA7VRXP.

--
BQB
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl