Re: częstotliwość ..

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 23:54:08 MET

fikolek_o1 wrote:

> tzn ze jak tez mam monitor 17` i takie samo odswiezanie w
> rozdzielczosci 1024x758 to to jest shit a nie monitor ??

Jest to typowy monitor na rynek masowy :)
Ja mam IIyame 97" co wyciaga 110Hz w 1024 ale to inna klasa monitora :)

> powinienem pracowac na nim na mniejszej rozdzielczosci ??a w praktyce
> co zmieni brak tych 15Hz ??...

Zalezy jak masz czuly wzrok. Ogolnie gdzies od 75Hz juz nie widac
migotania i wiekszosc nie widzi roznicy miedzy 85Hz a 100Hz. Jeszcz im
wyzsze odswiezanie tym mniejsza ostrosc obrazu (nie dodtyczy _dobrych_
monitorow).

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"