Re: sieć na 2 kompy

Autor: Marcin (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 15:45:02 MET

> Tzn co, czy masz na myśli switch lub hub, czy coś innego.
> ps. nie jestem za bardzo lotny w sieciach

Ja nie uzywam routera, poniewaz w mojej sieci
chodzi jeden komp 24 h/dobe i do niego jest podpiete stale
lacze, ktore on udostepnia. Take rozwiazanie ma wiele plusow,
np mozna postawic serwer www, ftp, mail itd...
Sprzetowy router jest latwiejszy w konfiguracji, zrzera mniej pradu itd...
Niektore routery maja wbudowany hub lub switch a inne nie,
jesli nie to potrzebny jest dodatkowy hub lub switch.
Napisz jaki to rodzaj stalego lacza, a na pewno ktos ci doradzi
jakiego routera uzyc. Tak to wyglada w praktyce.:

internet------router----hub
Pozdr,
Marcin Tworek