Re: Jak wysłać plik na serwer?

Autor: Marcin (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 15:11:41 MET

> Jeszcze jedno pytanko.
> Już googlowałem ale znalazłem informacje tylko dla zaawansowanych a ja do
> nich nienależe. Na jaki serwer ja moge wysłać 200mb.Na tym na którym mam
> strone mam tylko 10 mb miejsca a na inne musze sie logować i jak myśle
płacić
> za miejsce .Czy tak?

Zaden z was nie ma serwera FTP ?
Szukacie jakiegos serwera na ktory ty bedziesz mogl wrzucic 200 Mb,
a on bedzie mogl je z tamtad sciagnac ? Trudno wam bedzie znalesc
darmowy serwer ktory pozwoli na przerzucanie tak duzych ilosci danych,
ale skoro chcecie wysylac tak duze ilosci danych, to domyslam sie ze
dysponujecie stalymi laczami ? W takim wypadku najprosciej jest
postawic wlasny serwer FTP. W tym celu zajzy tu :
http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Internet/FTP_Server_Tools
Pozdr,
Marcin Tworek