Re: bad sector na dysku (barracuda IV) a jego wymiana

Autor: Alkos (ANTYSPAMalmaren_at_tlen.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 14:19:53 MET

> I w zwiazku z tym mam pytanie, czy gdy zaniose im dysk oraz
> wydrukowany raport z Seatoolsa to czy maja obowiazek wymienic dysk na
> nowy czy nie?
> Co ewentualnie moge jeszcze zrobic aby dostac nowy dysk a nie
> "naprawiony" na ktorym znowu za jakis czas moze sie pojawic jakis bad?

Zazwyczaj wymieniają na nowe bo o ile wiem, to trudno jest zamaskować
fizycznego bada tak, żeby nie dało się go wykryć. Możesz po prostu sprawdzić
numer seryjny dysku, który otrzymasz, a jeśli będzie taki sam, zapytaj się
ich W JAKI SPOSÓB go naprawili.:) Dysków raczej się nie naprawia, chyba że
chodzi o zgięty bolec albo coś w tym stylu ;) Patrz post "Problem z dyskami
Seagate Baracuda IV 60G"
Poza tym jeśli reklamujesz dysk, to oni mają obowiązek go sprawdzić.