Re: Problem z dyskami Seagate Baracuda IV 40G

Autor: Alkos (ANTYSPAMalmaren_at_tlen.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 12:51:25 MET

> Moze plyta(tak BTW nie
> lubie ECSow ;)), a konkretnie kontroler ATA ?

Właściwie myślałem, że to właśnie kontroler ATA nie radzi sobie ze 150Mhz.
Ale to troche bez sensu, bo ta częstotliwość jest fabrycznie ustawialna
(żadnych lewych biosów)

> jeszcze tak przy okazji jaki masz zasilacz i temp na procku ?
Codegen :( 300W
czy podkręcam, czy nie, 55 stopni max. sam nie wiem dlaczego.

> Warto jesli lubisz chalaaas :D
Boże! tylko nie halaaaas!!!!!!!!
2 tygodnie grzebałem w kompie żebym mógł wreszcie spać przy włączonym DC++!