Re: Problem z dyskami Seagate Baracuda IV 40G

Autor: Voytec (wojimi_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 12:27:08 MET

Użytkownik "Alkos" <ANTYSPAMalmaren_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
[...]
> że 80G i nigdy nie było z nim problemów. Chętnie usłyszę jakieś teorie
na
> ten temat.

Zmieniałem niedawno sprzęt i zdecydowałem się na BIV. Padła po tygodniu.
Poszedłem ją wymienić to się zdziwili że padła i powiedzieli, że to mało
awaryjne dyski i miałem pecha. A sprzedają jak twierdzą średnio 10
zestawów dziennie (z różnymi dyskami oczywiście).
Wymienili mi tego hardego na nowy egzemplarz i narazie jest ok (3 tyg.),
ale pozostaje niesmak i obawa o dane... :(

Pozdr
Voytec