Re: Dobra p³ytka pod Celerona 800 FCPGA

Autor: Marcin K (ministerq_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 11:42:54 MET

Pawe³ Kubacki <pkubacki_at_poczta.onet.pl> napisa³(a):

> <cut>
> Mo¿e to trochê nie na temat?
> Zastanawiam sie do jakich celów u¿ywasz sprzêtu?

Najczê¶ciej? Internet, mp3, filmy, obróbka d¼wiêku i grafiki (2d), emulacja
Amigi, programowanie (C), czasem zagram w co¶.

> Czy wymiana plyty g³ównej
> poprawi wydajno¶æ na tyle, aby by³o to odczuwalne? Nie s±dzê.

A ja s±dzê ;). Zdecydowanie widzê i "czujê" ró¿nicê w dzia³aniu komputera,
chocia¿by na tle durona 700, którego w³a¶cicielem jest brat.

> A teraz na temat: Widzia³em porównanie tego ECSa z Chaintechem CT-6AJR4.
> Zreszt± zobacz sam: http://www.hardwaresite.net/p6vaa.html gdzie ten drugi
> wypad³ du¿o lepiej.

W³a¶nie widzê...

--