Re: Dobra płytka pod Celerona 800 FCPGA

Autor: Paweł Kubacki (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 10:17:12 MET

Marcin K wrote:
> Witam.
>
> W chwili obecnej używam tego celerona z płytą ECS P6VAA. Płytka jest
> ok pod względem stabilności i pewności działania; pod względem
> wydajności już znacznie mniej. Nienajlepsza wydajność pamięci, AGP x2
> - to podstawowe wady (jak dla mnie). I tu pytanie - co polecilibyście
<cut>
Może to trochę nie na temat?
Zastanawiam sie do jakich celów używasz sprzętu? Czy wymiana plyty głównej
poprawi wydajność na tyle, aby było to odczuwalne? Nie sądzę.

A teraz na temat: Widziałem porównanie tego ECSa z Chaintechem CT-6AJR4.
Zresztą zobacz sam: http://www.hardwaresite.net/p6vaa.html gdzie ten drugi
wypadł dużo lepiej.

--
Paweł Kubacki  ###  pkubacki_at_poczta.onet.pl
http://www.pawel.tpi.pl/    ###    GG#4539483