Co się teraz kupuje?

Autor: Paweł Kubacki (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 10:49:53 MET

Myśle o złożeniu sobie komputerka. Raczej do gier. Nie chcę wkładać w niego
przesadnej ilości pieniędzy. Nie sądzę też abym chciał go przesadnie
podkręcać. Zależy mi na tym, aby był stabilny i abym nie musiał instalować
setki patchy, aby działał tak jak należy.
Zawsze używałem Intela i moją pierwszą myślą był Celeron ok. 2000 na płycie
i845PE.
Ale w tej samej cenie może być Athlon 2000+ (tylko na jakiej płycie)

jeśli ktos miałby jakąś sugestę różną od "Athlon jest lepszy od Intela" to
byłbym wdzięczny.

A przy okazji jaka jest różnica w wydajności pomiędzi Celeronem 2000 a PIV
2000?

--
Paweł Kubacki  ###  pkubacki_at_poczta.onet.pl
http://www.pawel.tpi.pl/    ###    GG#4539483