Re: termometr do komputera

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 22:16:04 MET

Użytkownik "irbar" <irbar_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi mi o termometr a własciwie wskaznik do komputera z kilkoma
czujnikami
> (najlepiej do 5) pokazujacymi rownoczesnie na wyswietlaczu
alfanumerycznym
> temperatury (moze rowniez obroty wiatrakow). Chce sobie to wrzucic z
przodu
> na podswietlanym wyswietlaczu. Spotkal sie ktos z czyms takim?

Ja polecam Motherboard Monitor 5 i jaLCDs - pokazuje na wyswietlaczu LCD
cokolwiek sobie zamarzysz (a miedzy innymi rozne parametry odczytane z plyty
glownej). Moze nie spelni Twoich oczekiwan co do pieciu czujnikow, ale za to
bedziesz mial wiele innych cennych informacji. Dla przykladu u mnie
pokazuje: wolne miejsce na C i D, godzine i date, uptime, zajetosc procesora
i wolna pamiec, jesli gra winamp to wykonawce i tytul, ile kb odebralem i
wyslalem przez pierwsza sieciowke, transfer na pierwszej sieciowce (upload i
download), temperature procka i obroty wiatraka na procku.
Strona jaLCDs: http://www.jalcds.de/ (ups........ w chwili pisania postu
strona nie dziala :( ale w razie czego dysponuje mirrorem)
Motherboard Monitor: poszukaj w googlach

Pozdrawiam
[x]Angel