modele Notebooków

Autor: bezrobotny (elwis2000_at_go2.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 22:23:45 MET

Cześć! Przespałem rewolucję i teraz nie mogę znaleźć tego co mnie
interesuje, szukałem notebooka który spełniałby moje wymagania,
ale okazało się, że już nikt takich nie sprzedaje...

No więc pytam na grupie, szukam notebooka (z tych gorszych) ale
takiego który miałby FDD, DVD, IRDA i RS232, dysk ze 20Gb,
kartę sieciową, COLOR 14", modem i najlepiej Pentium coś powyżej
1 GHz. Nie interesują mnie modele z zewnętrznymi przystawkami.

Czy możecie podać mi symbole notebooków posiadających takie
wyposażenie (wiem jest tego pełno w Internecie, ale ja jakoś nie
znalazłem)? Najlepiej takie które można kupić gdzieś w okolicach
Warszawy.

Najchętniej to chciałbym jakieś linki do konkretnych sklepów które
jeszcze sprzedają takie "złomy".

z góry dzięki
pzdr.