Problem z połączeniem

Autor: janusz997_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 12 Feb 2003 - 21:08:14 MET

Posiadam stałe złącze w jednej z sieci teleinformatycznych. Chcę sformatować
dysk, ale nie wiem, jak mam ściągnąć dane dotyczące połączenia z internetem
(nazwa użytkownika, hasło), aby później ruszyć neta na nowym systemie. Nie
zapisałem ich na jakiejś kartce i teraz mam za swoje:( Nazwa użytkownika jest
widoczna, ale przy połaczeniu hasło, które było zapisane, jest wygwiazdkowane i
nie wiem właśnie, jak je skopiować. Czy istnieje taki plik, w którym zapisywana
jest konfiguracja połaczenia? Jeżeli tak to proszę o pomoc. Z góry dziekuje!!!