Re: Mala siec

Autor: SzerszeN (szerszen_at_sm.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 19:52:11 MET

Użytkownik "Castrol" <jacek_01_at_poczta.wywalto.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bzdury, wez pod uwage ze wkladajac druga karte komp z netem staje sie
> wlasnie routerem!!!
>
> hub niekoniecznie sie przyda bo jesli np koles ma net przez chello to nie
da
> rady tego zrobic poprzez hub bez podlaczenia drugiej karty sieciowej

bzdury to ty opowiadasz, napisalem wyraznie moze, a nie ze bedzie,
powiedzialem rowniez ze ze swojego doswiadczenia wiem ze moze, u mnie np w2k
na 2 sieciowkach pracowal czasem 15min, czasem 20 godzin po czym wykladal
sie protokol tcp/ip, po jego restarcie mozna bylo pracowac dalej, po
restarcie samego polaczenia, 98 i me wykladaly sie cale, musialem
restartowac caly sytem, nie wiem od czego to zalezy, wiem ze niektorym to
chodzi, ale rowniez wiem ze nie bylem odosobnionym przypadkiem, ktoremu
winda wykladala sie na 2 sieciowkach, to ze akurat tobie dzialalo to nie
znaczy ze bedzie dzialac wszystkim :)