Re: radek 7500 c.d. - tvout

Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński (marcin-ka_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 19:25:59 MET

Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> W mojej ocenie najlepsze rozwiązanie wygląda następująco:
> 1. Przejściówka (kostka) w telewizorze z jednej strony EURO - SCART z
> drugiej strony 4 gniazda oznaczone opisem i kolorami - 2x chinch audio
(lewy
> i prawy) + 1 chinch Video Composite + złącze S-Video. Przejściówka ma
> przełącznik We/Wy (w sklepie elektronicznym kilkanaście zł, w Madia Markt
> prawie 40 zł).

Na Kwiatowej (boczna Polwiejskiej, troche dalsze okolice Rynku) w Poznaniu
kupilem pod koniec lata cos takiego za cale 7 zl, z mysla o aparacie
cyfrowym. Teraz sluzy tez mojemu Radeonowi :) W ogole duzo ciekawych rzeczy
mieli w tych sklepikach z czesciami elektronicznymi (chyba ze cztery tam
dzialaja) - to tak na marginesie :)

Pozdro,
Cooler