kilka naiwnych pytań o dvd

Autor: Bach (nospam_at_nospam.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 17:23:20 MET

planuję zakup napędu DVD do kompa , w związku z tym mam parę pytań (których
nie znalazłem na forum)

1) czy na kompie Celeron366(BX)+TNT2+128MBram pójdą (płynnie :) filmy w dvd
?

2) czy interfejs ata ma jakieś znaczenie ? Czy mogę się spodziewać że na ata
100 napęd będzie działał szybciej niż na 33?? (planuję modernizację kompa do
ATA133) pytam bo najszybsze dostępne napędy 16x przesyłają i tak max 21,6mb

przy okazji jedno pytanie na temat kart muzycznych , czy dzisiejsze karty
(do 150zł np. creative5.1) maję wejście na cyfrowy kabelek audio ? i czy ma
to jakieś znaczenie bo chyba można przesłać dźwięk przez ata cyfrowo (chyba
najnowszy media player potrafi takie sztuczki) , tylko jak to obciąża
procesor ???

pozdr. bach
www.nw3d.prv.pl