Re: ECS K7S5A

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 17:10:01 MET

Krzysiek Szczepanek naskrobał:

>LOL
>Zacznijmy od tego, ze to zadna zintegrowana karta muzyczna tylko
>kodek AC97 i jak do niego podlaczasz pastikowe piszczyki za 30zl
>to mozesz sobie byc zadowolony.

Mogłbyś rozwinąć tą myśl? Zdaje się że jak nazwiesz to coś kodekiem
to podłączenie porządnego wzmacniacza stereofonicznego i niemniej
porządnych głośników mija się z celem? Niby dlaczego?
Oczywiście, brak jest bajerów i wodotrysków jakie mają drogie karty
muzyczne, ale do odtwarzania muzyki z mp3 a nawet wav się nadaje,
IMHO. A podejrzewam, że jaky się rozejrzeć w tym co oferują rózne
firmy do wetknięcia do AMR, to pewnie niejedna porządna karta
muzyczna zostałaby doścignięta.

--
Jacek