Re: Windows XP i uruchamianie

Autor: Michał 'Cefek' Nazarewicz (cefek_at_gazeta.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 12:56:28 MET

Dwukwiat wrote:

> "Verifying DMI pool data. Err 5: Error finding vfloppy.sys Err 8: Fake
> floppy driver not found Press any key to boot active partition"

Wygląda mi na problem z Windows (sugerowany boot.ini), ALBO też z boot
sectorem: pomoże jego odtworzenie. Jak? To jest problem, kiedyś była
komenda "sys", dzisiaj chyba to zrobi jakiś Norton Disk Doctor albo OnTrack
Fix-It 4...

Bo, o ile rozumiem, dzieje się to zanim WinXP wymaluje swój splash screen?