Windows XP i uruchamianie

Autor: Dwukwiat (real.email_at_in.my.sig)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 22:28:41 MET

Z góry przepraszam, że zadaję pytanie na niewłaściwej grupie, ale na
ms-news.pl.windowsxp nikt nie potrafił, albo nie chciał mi odpowiedzieć.
Mam następujący problem:

Zainstalowałem Drive Image 2002, zrobiłem obraz partycji, wszystko poszło
dobrze. Program odinstalowałem, i zaczął się problem: w trakcie
uruchamiania komputera pojawia się następujący tekst:

"Verifying DMI pool data. Err 5: Error finding vfloppy.sys Err 8: Fake
floppy driver not found Press any key to boot active partition"

Po wciśnięciu klawisza komputer uruchamia się normalnie, ale konieczność
każdorazowego stukania w klawiaturę jest denerwująca. Jak się pozbyć
powyższego komunikatu? W biosie mam ustawione bootowanie z twardego dysku,
mimo tego zawsze przy starcie systemu pojawia się cytowana wyżej informacja
o nieznalezieniu sterownika wirtualnej dyskietki. Przy okazji dodam, że
zainstalowałem potem Drive Image ponownie, licząc, że to coś pomoże, ale
niestety...

Będę wdzięczny za pomoc.

--
Dwukwiat