Unknown AMD profesor :)???

Autor: Lukasz (lookasik_at_o2.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 10:15:16 MET

Wiem ,ze juz byl ten temat ale po awarii sprzetu nie moge znalezc...

Mam plyte ECS k7s5a . Po zmianie proca z durnia 950 na athlona 1.7 najpierw
widzial mi go jako 1.1 ale po zmianie magistrali na 133/133 /mialem
wczesniej 100/100/ Rozpoznaje go jako unknown AMD procesor 1700 XP+ . W
zasadzie tak bardzo bym sie tym nie przejmowal gdyby pare chwil pozniej
windoza mi sie nie posypala. Zmieniac bios ?????

A moze to wina pamieci??? Mam 2x 256 sdram /obie 133/. Sa to rozne kosci
/pierwsza ma kosci z obu stron druga z jednej/. Wczesniej byly puszczone na
100 i chodzily bez problemu po zmienie proca dostaly 133. Moze to te pamieci
sie gryza ze soba i windoza fiksuje

Wcielo mi profil i musialem istalowac XPeka od nowa