Re: Nagrywarka Teac 52x

Autor: Adamos (adamos_at_op.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 10:29:22 MET

> Mam pytanie: właśnie rozleciał misię napęd i postanowiłem zakupić przy tej
> okazji nagrywarkę TEAC 52. W pracy mam TEAC 40 i jestem bardzo zadowolony
> tyle że bufor w niej ma 8 MB a w tej 52 tylko 2 MB. Czy Ktoś ma do
> czynienia z tą nowszą i czy zmniejszony bufor nie powoduje utrudnień w
> nagrywaniu?

Ja mam teac'a 16 i 2mb bufor i nigdy nie mialem z nia problemow, dziala od
1,5 roku i mam nadzieje, ze jeszcze dlugo pociagnie.

ps. czy przypadkiem nie jest to wyscig bez mety z tymi predkosciami ? jesli
ktos nie kopiuje hurtowo kilkuset plytek dziennie to model x16 chyba
wystarcza bez problemu, a i tak zawsze nagrywama max x12.

--
Pozdrawiam
Adamos