Re: Solidna karta sieciowa-jaka?

Autor: Fatalista (ggonde_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 10:05:58 MET

Użytkownik <bokuden_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jaka karta sieciowa jest uznawana za najstabilniejsza?
> Albo przynajmniej nie gryzie sie z niczym,tak jak moja Microcom.
> Pozdrawiam
> bokuden_at_poczta.onet.pl
>

> --

Karty sieciowe z reguly sa stabilne :) ale jesli chodzi o predkosc
przesylania danych to prym wioda karty 3com i intela. Do normalnych
zastosowan polecam dowolna karte oparta na chipsecie Realtec RTL 8139.
(Wiekszosc kart ze sredniej polki). Nie ma sensu przeplacac jesli nie
wykorzystuje sie pelnego pasma do przesylania danych.