S.M.A.R.T.

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 07:54:34 MET

Witam,

moze troche lekko OT, ale czy zna ktos jakis program, ktory potrafi
'zresetowac' parametry S.M.A.R.T. ? Mam dysk Fujitsu, ktory raportuje "Raw
Read Error Rate" value:100 / worst:1, podobnie "UltraATA CRC Error Rate"
value: 200 / worst: 1
Oczywiscie dysk chodzi bez problemow, a program diagnostyczny Fujitsu
rowniez twierdzi ze wszystko jest w najlepszym porzadku.
Troche mnie to meczy i chcialbym jakos zresetowac te parametry "worst" ;)

Pozdro
Grisza