Start

Autor: Ogryzek (VeryBigOgryzek_at_inetia.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 07:33:36 MET

Mam Athlona 1800+ i GeForce4 MX440. Kiedy uruchamiam komputer zapalają się
lampki napędów, słyszę dysk, ale na ekranie nie pojawia się żaden obraz.
Wyłączam trzymając wciśnięty Power przez 4-5 sek. Po chwili włączam znowu i
wszystko jest w porządku. Przy restarcie się to nie zdarza, tylko po
kilkugodzinnej przerwie w używaniu kompa, np. rano.
Co to może być?

--
Serdeczne pozdrowienia,
           Ogryzek