Re: nie kupuj

Autor: merchel (merchel_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 23:24:51 MET

> Na podstawie twoich wątpliwych wniosków co do LG, Yamaha to szajs, i
> złodzieje ???
>

> --
> #####################
> Raku

Moze dla Ciebie wnioski sa watpliwe ale dla mnie zupelnie jasne. Twoja
nagrywarka padla po gwarancji wobec tego za naprawe trzeba zaplacic, chociaz
suma rzeczywiscie wysoka. Po 26 miesiacach mogla rzeczywiscie ulec sporemu
juz zuzyciu. (zalezy od intensywnosci uzytkowania ). Moja ma dopiero 2
miesiace i nagralem na niej okolo 20 plytek a do odtwarzania mam odzielny
cdrom. Poza tym jest na gwarancji (raczej pseudogwarancji) to dlaczego mam
placic za naprawe.? Jesli beda ja co 2 miesiace odplatnie konserwowac to
chyba ja wyrzuce na smietnik.
Merchel