Re: Odp: Odp: Odp: Wybor monitora...

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 21:23:56 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Rycho naskrobał(-a):

> Plamka jest mniejsze niż 0.2 mm !,
> Podawana odległość 'Dot pitch' to wysokość trójkąta złożonego z
> trzech punktów jednego koloru,
> a odległość między punktami to ok. 0.25 mm.

Czegoś tu nie rozumiem. Mógłbyś jaśniej?? Dla mnie, jak i chyba dla
większości, plamka to właśnie triada barwna i to jej rozmiar jest
podawany i to właśnie ten wymiar miałem na myśli. Nie powiesz mi chyba że
Twój monitor ma plamkę (czy piksel, triadę jak wolisz) mniejszą niż
0.2mm.? Poza tym ostatnio coraz rzadziej jest to trójkąt.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288