Re: Wybor monitora...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 01:27:42 MET

On Sun, 9 Feb 2003 13:42:05 +0000 (UTC), "Żurek"
<darzur_at_skasuj_to.box43.pl> wrote:

>Ciekawe podejście. Ja w 1600x1200 na 19" niezabardzo mogę pracować.

Heh :-) Mialem z takim doczynienia wlasnie i przy 1280 dalo sie
pracowac. To czym ten monitor sie broni to dobre parametry (wysokie
czestotliwosci odswiezania) i mimo to niska cena. Design jest tu
sprawa dyskusyjna - z przodu monitor wyglada swietnie - bardzo waskie
ramki dookola kineskopu przywodza na mysl LCD ;-) ale patrzac z boku
to z krotki on nie jest. Razi w nim niedokladne wykonanie odlewow
obudowy - niewielkie nadlewki na krawedziach styku elementow formy
niestety znacznie pogarszaja wrazenie estetyczne (traca to troche
tandeta) Kineskop niestety nie jest rewelacyjny, ale znowu biorac pod
uwage cene da sie przezyc. (AFAIR poprzednia linia tych monitorow
miala w srodku cos lepszego).
Osobiscie najbardziej jednak niepodobala mi sie jedna cecha tego
modelu - grzal sie bardzo mocna (imho za mocno) mimo, ze stal zupelnie
niezabudowany.

Pozdsumowujac monitor warty zastanowienia gdy rzeczywiscie brak nam
gotowki a odswiezanie 75Hz przyprawia nasz o bol - oczywiscie tylko po
pod warunkiem ze trafi sie dobry egzemplarz (niestety znalezienie
idealnego moze byc tu bardzo trudne).

Pozdrawiam
GLide