Re: Pentium 2.4 - jaka plyta glowna?

Autor: adam (adam_at_no-address.com)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 17:41:28 MET

Użytkownik "Zavrat" <zavrat_at_poczta.onet.pl> napisał
> żadnych
OK.

> Mialem Asusa P2B kiedys i za cholere nie dalo sie zaktualizowac biosu -
> nawet dystrybutor przyznal, ze "ten model tak ma". Dlatego pytam, bo nie
> chce sie nadziac na to samo.

Ja ma dwa Asusy na i815 i i845 - zero problemów, aktualizacje są. Może ta, o
której piszesz nie wymagała żadnego upgradu biosu ?

> A czy wchodzenie w jakies plyty za 250-300 zl
> typu ESC czy tam ECS ma sens?

Z tego co tu na grupie czytuję to płyty ECS są dość awaryjne i kłopotliwe.
Podejrzewam, że większość płyt w cenach 250 - 300 złotych to sprzęt
niewdzięczny w użytkowaniu i wymagający trochę więcej wiedzy od użytkownika.
Tyle, że nie każdy ma czas i ochotę na walkę ze szwankującym sprzętem.
Wpisz w google dla choćby tej grupy hasło ECS i przejrzyj wyniki : )))))

Wydanie nawet 3 x takiej sumy oczywiście nie gwarantuje, że będziesz miał
komputer "na lata" : ) ale jest więcej niż pewne, że nie zaznasz bólu
tandety : )))))
Odkąd przestałem oszczędzać na MB i innych komponentach typu grafika, modem,
karta sieciowa nie wiem co to są zwisy, pady i konflikty. Teraz jedynym
problemem są tylko produkty Microsoft, szczególnie systemy operacyjne ;))))

adam