Re: wyciszanie po raz n-ty..

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 15:09:12 MET

In article <b2avqv$gcj$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, Danonwoj wrote:

> W związku z w/w tematem mam konkretne pytanie: czy wycięcie "grilla" w
> zasilaczu oraz ew. przy wiatraku pod zasilaczem, który wywiewa ciepłe
> powietrze, wyciszy dużo komputer???

Zależy co dla kogo znaczy "dużo". Jak dla mnie to różnica była w granicach
"błędu pomiarowego", słyszałem ja tylko dlatego, że wiedziałem o tym
wyciętym grillu, gdybym słuchał wentylatora z grillem i bez, ale z
zawiązanymi oczami, nigdy bym nie zgadł który jest który. Generalnie, to nie
jest sposób na ciszę. Co najwyżej mozna dzieki temu trochę obniżyć obroty
wentylatora, bo jest lepszy nawiew (mniej przeszkód na drodze powietrza).

Paweł