Re: RIVA TNT2 M64 a AGPx8

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 14:55:02 MET

tomnat_at_zagan.uni.cc claimed:
> A jak to sprawdzic?? Nie mam dokumentacji do karty gdyz jest to jakis
> OEM.

Ustaw AGPx4 w Biosie i sprawdź co mówią na ten temat drivery. Możesz też
ściągnąć riva tuner i się upewnić. Generalnie bym się nie martwił, bo Twoja
karta powstała później niż moja (konstrukcyjnie) a moja wspiera AGPx4
(chu***wo, ale wspiera).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @2000+, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@150/170)