Re: monitory 19" i maly tekst

Autor: abs (abs_usun_to_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 13:05:12 MET

Bioon wrote:
> [...]
> odswiezanie jest ustawione domyślnie i w jakims stopniu nie zgrywaja
> sie te parametry - jak pisali koledzy z postów o rozdzielczościach.
> 0.75 vs 0.8
> radą na to w moimi przypadku (bez zmiany monitora lub karty
> graficznej) było wypróbowanie różnych częstotliwości odświerzania,
> najpierw "firmowych" a potem wymuszonych softem np, przez Power Strip
> O ile domyślne odświerzanie 85 Hz dla 1280x1024 dawało obraz lekko
> rozmyty (mały tekst) , to gdy zmieniłem na 75 Hz, obraz był już
> ostry. No cóż, ale nie po to kupowałem monitor 19" z wyższej półki,

Probowalem na 1280 x 1024 x 100 Hz, x 90 Hz, x 85 Hz i efekt lekkiego
rozmycia ciagle drazni moj wzrok.

> Jak rada? Kupować monitory Sony, Eizo lub Mitsubishi. Lub zwykłe
> Hyundaye czy LG lub CTX i pracować na domyślnych ustawieniach
> zalecaynych przez producenta. :)

No to wlasnie po to kupilem tego CTXa, zeby miec 1280 x 1024 x 100 Hz.
Sony mial o wiele gorszy obraz, zwlaszcza w jednym rogu. Ale nie chce mi
sie juz walczyc o zwroty i chyba przy CTXie zostane. Moze mam za duze
wymagania co do monitora CRT.

Pozdr,
ABS