Drukarka Brother 750 plus a 820

Autor: kzdun_at_pomin-to.ids.pl
Data: Tue 11 Feb 2003 - 13:40:03 MET

Witam,

posiadam zwłoki drukarki HL 820 której lampki pokazały uszkodzenie "fuser
unit". Serwis Brotera w Warszawie stwierdził, że naprawa będzie ksomicznie
droga (ok. 400 zł) a drukarka ma 3 lata i jest oczywiście po gwarancji.
Wobec tego poszła w odstawkę, pozbyłem się jeszcze wałka. Teraz mam jeszcze
drukarkę HL 730 plus, gdzie jest uszkodzony port równoległy - drukuje
testy, nie sygnalizuje błędów. Czy da się wykorzystać jej podzespoły
(chociażby "fuser unit") do naprawy drukarki HL 820 ? Czy ktoś się bawił
takim grzebaniem? Drukarki są i tak "na śmietniku", więc niczym nie
ryzykuję.

Krzysztof