Uszkodzenie Epsona-a 580

Autor: kzdun_at_pomin-to.ids.pl
Data: Tue 11 Feb 2003 - 13:33:42 MET

Witam,

Miałem sobie Epsona 580 USB - działał pogodnie aż do niedawna.
Pewnego dnia wydrukowałem kilka stron, a potem chciałem jeszcze - w tym
momencie pokazał się komunikat (w tym okienku, gdzia pokazuje stan tuszu,
postęp drukowania) - "wystąpił nieznany błąd, odłącz drukarkę i skontaktuj
się z serwisem". Oczywiście już nic więcej nie udało się zrobić. Drukarka
jest po gwarancji, więc mam pytanie: czy jest to sygnał o tak poważnym
uszkodzeniu, że mogę już ją wyrzucić (no nie, może na allegro dadzą za nią
z 5 zł :)) ) czy próbować coś robić?

Krzysztof