Re: Jaka grafa do 500zł?

Autor: Von (von_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 11:52:04 MET

Ostatnio za 400 zl kupilem ATI Redeon 8500 z DVI i TV out. Wydajnosc w grach
na moim PIII 800 jest niesamowita. Serious Sam 2, Medal of Honor,
Neverwinter Nights dziala superplynnie, wszystko ustawione na max w 1024x768
i w kolorze 32 bit. Najciekawsza rzecz (troche mnie to zaskoczylo), ze filmy
DivX wygladaja zauwazalnie lepiej niz na mojej poprzedniej karcie (Matrox
G400).
Dodatkowym plusem jest, ze mozna do niej podlaczyc drugi monitor (lub
telewizor, panel LCD, wyswietlacz do prezentacji). Jakosc obrazu TV jest
bardzo dobra (to co widzialem kiedys u qmpla na geforce z TV out to byla
zenada).
Radeon 8500, w przeciwienstwie do 9000, ma obsluge Truform (powoduje to, ze
gry sa "bez kantow" - rzeczy okragle sa okragle, a nie szesciokatne). No i
jest sporo szybszy od 9000.
Jestem bardzo zadowolony z zakupu i szczerze polecam.
Pozdrawiam,

Vo