Dwa pytania

Autor: CeliKa (celika_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 11:56:23 MET

Przepraszam z góry, że wpadam na grupę tylko po to aby zapytać, ale mam
nadzieję, że fani komputerów potrafia także zrozumieć zwykłych użytkowników.
Mam dwa pytania:
Muszę rozebrać komputer, bo wymieniam kartę dźwiękową oraz chcę inaczej
zamocować stację FDD, ponieważ wypukła obudowa z klawiszem pośredniczącym
szwankuje. Przy okazji chciałem wymienić procesor, bo obecny (Duron 700) ma
już dwa lata i trochę się zestarzał. Nie wiem tylko jaki maksymalnie
procesor "udźwignie" moja płyta główna K7T Pro (MS-6330)? Myślę o jakims
używanym Athlonie 1700 czy coś koło tego (zależy od tego co ludzie oferują),
ale właśnie nie wiem czy płyta to "przełknie". To jedno pytanie.
I drugie. Mam jakiś kłopot z obsługą dysku wymiennego w kieszeni (Segate 3,2
GB), który u mnie czołga się niemiłosiernie (beznadziejny transfer "na" i
"z" dysku), a u kolegi chodzi normalnie. U mnie "wisi" on na secondary
slave, za nagrywarką Yamaha 8/8/24, natomiast na primary master mam IBM 40
GB, a jako slave CD-ROM Asus 50Xmax. Co może być przyczyną tej "wołowatości"
dysku? Chcę używać go do przenoszenia "ciężkich" plików i właśnie nie mogę
tego robić, bo 1 MB kopiuje się tyle (mniej więcej) co na dyskietkę.
CeliKa