Re: Plyta DFI AD77Infiniti

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 23:24:55 MET

Użytkownik "D.K." <amidar_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Cze !!!
>

> Zastanawiam sie nad zakupem tej plyty. Cena jest zachecajaca, zawartosc
> pudelka to rewelacja przy tak niskiej cenie. Mam kilka pytan odnosnie tej
> plyty:
>
> 1) Jezeli ktos ja posiada prosze o jakies krotkie info odnosnie pracy
plyty.
> Jakies problemy ?

Odpowiem jedynie na to pytanie. Mam DFI AK-74 -EC, miałem poprzednio ASUSa
P2B.
Jedna i druga super jak na czasy, kiedy stałem się posiadaczem. Przewaga DFI
korzystniejszy stosunek ceny do możliwości, bardzo stabilna płyta. Wada
ASUSa - to samo co proponuje ASUS można osiągnąć dużo taniej, dlatego ASUSem
interesuję się z innych powodów niż potencjalny nabywca. Wada DFI - nie
każdy handlujący sprzętem komputerowym proponuje ją Klientowi.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl