Plyta DFI AD77Infiniti

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 15:17:09 MET

Cze !!!

Zastanawiam sie nad zakupem tej plyty. Cena jest zachecajaca, zawartosc
pudelka to rewelacja przy tak niskiej cenie. Mam kilka pytan odnosnie tej
plyty:

1) Jezeli ktos ja posiada prosze o jakies krotkie info odnosnie pracy plyty.
Jakies problemy ?
2) Czy plyta ta posiada mozliwosc podkrecania procka ? Szyna, mnoznik ...
( Obecnie pracuje na Abit Kt7a-RAID i mam przekreconego proca 1.33 na
1.53GHz, i nie chcialbym teraz zmienac procesora)