termoklej

Autor: Dikol (dikol_at_o2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 10:48:33 MET

Witam.
Przymiezam sie do kupna w/c z cpc z 2 dodatkowymi blokami wodnym na chipset
i k. graf.
Jako sposob przymocowania blokow do chipsetu i k. graf. cpc podaje
termoklej.
Martwi mnie, ze jak przykleje ten blok wodny do chipsetu, to pozniej go w
razie potrzeby nie bede w stanie odkleic i bede juz zawsze uzalezniony od
tego zestawu w/c

Aby odkleic blok wodny od k. graf. wystarczy ja wlozyc do zamrazarki na
chwile i pozniej podobno lekko odchodzi, a z plyta glowna to nie wiem
....... tez do zamrazalnika plyte glowna ? ? Nic sie w niej nie zepsuje??

--
                PZDR - Dikol
      | Dikol_at_go2.pl | GG# 1059964 |