Re: >>> Jaka obuowa <<<

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 10:36:03 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl>
napisal mniej wiecej Tue, 11 Feb 2003 01:17:12 +0100 (o ile mu zegarek
dobrze chodzi) cos takiego:

>ekhm....+12 ma tolerancję 5% :)
>Serio, mój tego nie ma. 12 stoi na poziomie 12.3V, przy silnym
>obciążeniu skacze do 12.4V. W tym samym czasie 5V spada z 4.97 do ok.
>4.93V Mniej niż 4.92 nigdy nie widziałem

Ale w ASUS Probe jest domyślnie ustawione 10% także dla +12V
i o ile napięcie +5V i niższe "machają się" maksymalnie o 1 pixel na
ekranie to +12V ma sporadyczne "skoki" poniżej 11V albo powyżej 13V.
Przy następnym pomiarze już jest OK.
No chyba że to wina płyty a nie zasilacza. Nie mam niestety multimetra
z RS-em żeby go podpiąć, włączyć rejestrację i zostawić.
Ale i tak nie chce mi się już narzekać na HuntKeya bo na lepsze
zasilacze nasi dystrybutorzy walnęli takie ceny że nie mam serca
namawiać ludzi na dobre zasilacze (Enermax o 50-75$, Antec o 200$
droższy niż w sklepach w Niemczech - porąbało gości).

Pozdrawiam

oVo