głowica drukarki canon

Autor: kkrzycho (kyllos_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 00:29:16 MET

Czesc
Na moje nieszczescie i moich starych kupilem drukarke canon s-400. We
wszystkich chipach itp...pisali ze jest to hicior z kosmosu a jaki tani i
szybki. Rzeczywiscie na poczatku byl. ale gdy przyszlo do wymiany glowicy to
sie okazalo ze moge sobie kupic nowa (ale juz nie canona). glowica poprostu
przerywa tzw poziome pasy. czyscilem ja juz duzo razy i nic. mmoze jest
jakis sposob na oczyszczenie jej mechanicznie bo chyba bardzo mocno zasechl
tusz. Slyszalem o moczeniu jej w jakiejs cieczy chyba spirytusie. Czy to
prawda Pomocy. I tak juz mam przechlapane u starych bo onni chcielli hp.
dzieki