MAG 786pf

Autor: Michal Ziolkowski (mziolkowski_at_cavern.com.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 00:25:32 MET

Witajcie, najpierw sie przedstawie bo jestem nowy :) - Michal.
Kupilem sobie ostatnio monitorek, nic specjalnego, low-end 17" wlasnie ten z
tematu. Pytanie w zwiazku z czym, jak duze moga byc znieksztalcenia obrazu?
Czy wogole cos takiego przyjmuja na gwarancje? U mnie 2 gorne rogi - nie do
wyregulowania sa takie... hmm.. opadajace, pozatym dolka linia (od paska w
win) w srodku wybrzuszona. Myslicie, ze to go kwalifikuje? Mam tez drugi
monitor podobnej klasy i tam znieksztalcenia sa o wiele mniejsze (LG
StudioWorks 17" nie plaska).
Dzieki za odpowiedz :)

Michal Ziolkowski