Re: archiwa i bledy CRC

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 17:12:31 MET

"Johnny" napisał:
| Ostatnio zaobserwowalem, ze b.duzy procent archiwow (zip i rar) z internetu
| ktore sciagam posiada bledy CRC [archive is corrupted] - niekoniecznie musza
| to byc archiwa z poddejrzanych zrodel [typu warez] ale takze programy z
| Tucowsa etc. Podejrzewam ze wina moze lezec po stronie mojego hardware'u.
| Czy jest to mozliwe? Jak rozwiazac ten problem? Czy do takich archiwow NIE
| jest zalecane oprogramowanie wspomagajace sciaganie [dzielace na kilka
| czesci]?

Ja u siebie zauważyłem też podobny problem ze ściąganiem plików:
Po pierwsze nie ściągało mi ich całych ( na stronie opisane jako np. 4Mb. a ściągnęło 3,8Mb), co się pewno wiązało z błędem CRC. A l
e ciekawostka:
O ile tylko dany plik można było stargać Download Acceleratorem ( bo nie zawsze można ), to go targał cały, lecz... bez
jakiegokolwiek rozszerzenia, po odfajkowaniu opcji pokazywania rozszerzeń musiałem ręcznie dopisywać np. zip czy rar - dopiero wtedy
się rozpakowywał i działał. Więc pytanie: O co tu chodzi ? Jednak wirus jakiś, czy co?

--
.: Jacek S. :.