Re: O 256 mega za daleko...

Autor: Massai (tsender_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 16:03:34 MET

Użytkownik "Darek Sieradzki" <dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl> napisał w wiadomości
> Dzieki, to rzeczywiście wyjaśnia sprawę - nie zdawałem sobie sprawy, że
> pamięci mają aż takie wymagania co do zasilania. Widać u mnie to było na
> granicy akceptowalności, stąd komputer chodził raz krócej raz dłużej...

;-)), mało kto się orientował ;-)

> [...]
jest
> w stanie obsłużyć nawet cztery kości DDR333/400, dzięki dodatkowemu złączu
> na płycie do którego można doprowadzić zasilanie przez standardowy wtyk
> zasilający HDD/napędy.
>
> Moja płyta ma podobne złącze (nazwali je "ASUS EZ Plug (TM)") które według
> opisu można użyć, jeśli zasilacz nie ma dodatkowego złącza dostarczającego
> 12V do płyty (tego małego "2x2").
>
> Czy ktoś wie, czy można bezpiecznie użyć obu na raz (i "2x2" i "EZ Plug")?
> Może to by dostarczyło niezbędną moc dla pamięci?...
Jakby to powiedzieć... może ;-) Zjarać się nic raczej nie powinno, w końcu
to i tu i tu 12 volt. Co najwyzej pozwoli na większe amperaże. Ale mówiąc
szczerze, to bałbym się ryzykować ;-).
Więc disklejmer "nie bierzemy odpowiedzialności za...." ;-)
Jak ci się uda, to daj znać;-)
Pozdro
Massai